» Statusy zamówienia

Statusy zamówienia

Złożone zamówienia posiadają jeden z następujących statusów: 

Zamówienie złożone Status każdego nowego zamówienia pojawiającego się w naszym systemie.
Po złożeniu zamówienia otrzymasz e-mail informujący o tym fakcie.
Zamówienie przyjęte Status potwierdzający dostępność wszystkich zamówionych produktów. W przypadku wyboru opcji płatności przedpłatą należy po otrzymaniu wiadomości e-mail z tym statusem dokonać przelewu bankowego.
Zamówienie opłacone Status oznaczający zaksięgowanie środków na naszym rachunku bankowym.
Zamówienie zrealizowane Status, który otrzymuje zamówienie w dniu wysyłki zamówionych towarów.
Wymagana interwencja

Status nadawany zamówieniu, w którym brakuje przynajmniej jednego zamawianego produktu.
E-mail wysyłany dla zamówienia z tym statusem zawsze zawiera komentarz ze szczegółami.

Zamówienie anulowane
Status zamówienia, które zostało anulowane przez klienta lub przez obsługę sklepu (np. z powodu braku wpłaty, możliwości kontaktu, itp.)





Przejdź do strony głównej