» Statusy zamówienia

Kategorie

Producenci

Kontakt

  • Taternicki.pl
    Specjalistyczny sklep górski
    al. Wolności 4
    (Dom Handlowy Centrum, 2 piętro)
    42-217 Częstochowa
    NIP: 9491632227
  • E-mail:sklep@taternicki.pl
  • Telefon603 623 824
  • Fax34 34 35 600
  • Godziny działania sklepuponiedziałek-piątek 11:00-17:00 sobota 10:00-15:00

Statusy zamówienia

Złożone zamówienia posiadają jeden z następujących statusów: 

Zamówienie złożone Status każdego nowego zamówienia pojawiającego się w naszym systemie.
Po złożeniu zamówienia otrzymasz e-mail informujący o tym fakcie.
Zamówienie przyjęte Status potwierdzający dostępność wszystkich zamówionych produktów. W przypadku wyboru opcji płatności przedpłatą należy po otrzymaniu wiadomości e-mail z tym statusem dokonać przelewu bankowego.
Zamówienie opłacone Status oznaczający zaksięgowanie środków na naszym rachunku bankowym.
Zamówienie zrealizowane Status, który otrzymuje zamówienie w dniu wysyłki zamówionych towarów.
Wymagana interwencja

Status nadawany zamówieniu, w którym brakuje przynajmniej jednego zamawianego produktu.
E-mail wysyłany dla zamówienia z tym statusem zawsze zawiera komentarz ze szczegółami.

Zamówienie anulowane
Status zamówienia, które zostało anulowane przez klienta lub przez obsługę sklepu (np. z powodu braku wpłaty, możliwości kontaktu, itp.)





Przejdź do strony głównej
Oprogramowanie sklepu shopGold.pl